3. Dag



Min første by Hornillos.......vabler!

Her sidder jeg og prøver at få gang i lidt skriveri.....i køkkenet.....på vandringsstedet...20 km fra Burgas...Hornillos del .....ankom kl. 13.30.....snakkede fedt med John bosat i Spanien.....pensioneret.....i samme båd!
John var mit første møde med alle de åbne mennesker man møder globalt......man snakker...og går!
Desværre glemte jeg at få de små sten ud..fra mine sandaler.....typisk....glemmer alt under samtalen....og har nu vabler samme sted på på begge fødder...og der er er mindst 500 km tilbage.....må slappe af.....og lade tingene ske......hvorfor stress?
Fik en sleep......da jeg ankom tidlig....fødderne skal have ro.....havde ikke strømper på i morges....nu har jeg...
Min søn Patrick.....kørte videre i bilen i morgens.....man skal forlade hostel kl. 8 am.....vi sagde farvel....og håber han har nået sit landbrugs kollektiv .....han glæder sig til at udforske.....det fra spansk side
Mødte første på Alberge Lars .......http://www.lars-engfred.dk/index.htm


No comments:

Post a Comment